Warunki gwarancji Wilo
Warunki gwarancji Wilo
1. Firma Wilo Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji prawidłowego działania urządzenia na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży potwierdzonej dokumentem zakupu, lecz nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji wynikającej z danych na tabliczce znamionowej produktu. Części zamienne wymienione w ramach napraw pogwarancyjnych – 6 miesięcy.
2. W ramach gwarancji gwarant usunie wady ukryte.
3. Przed pompą bezdławnicową (zespołem pomp bezdławnicowych) należy zainstalować filtr siatkowy o min. ilości oczek 200/cm 2 .
4. Firma Wilo Polska Sp. z o.o. zwolniona jest z odpowiedzialności z tytułu gwarancji za:
- wady i niesprawności powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją,
- urządzenia, w których napraw i przeróbek dokonały osoby nieupoważnione przez Wilo Polska Sp. z o.o.,
- pompy, w których stwierdzono pracę na sucho i niezastosowanie się do pkt. 3 niniejszej karty,
- uszkodzenia powstałe w wyniku przepięć w instalacji elektrycznej przy równoczesnym braku zainstalowanych zabezpieczeń w postaci warystorów lub innych ograniczników przepięć.
5. Gwarancja nie obejmuje wskaźników świetlnych, materiałów eksploatacyjnych i części z gumy.
6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
7. Karta gwarancyjna jest ważna dla produktów sprzedawanych przez Wilo Polska Sp. z o.o. zainstalowanych na terenie RP i obowiązuje wraz z dowodem zakupu. W przypadku reklamacji należy przedstawić zarówno dowód zakupu, jak i kartę gwarancyjną.
8. Usługi dodatkowe:
- dodatkowa płatna gwarancja na okres 36 miesięcy od daty zakupu,
- umowy serwisowe na przeglądy, konserwacje, wymiany urządzeń, montaże.
2. W ramach gwarancji gwarant usunie wady ukryte.
3. Przed pompą bezdławnicową (zespołem pomp bezdławnicowych) należy zainstalować filtr siatkowy o min. ilości oczek 200/cm 2 .
4. Firma Wilo Polska Sp. z o.o. zwolniona jest z odpowiedzialności z tytułu gwarancji za:
- wady i niesprawności powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją,
- urządzenia, w których napraw i przeróbek dokonały osoby nieupoważnione przez Wilo Polska Sp. z o.o.,
- pompy, w których stwierdzono pracę na sucho i niezastosowanie się do pkt. 3 niniejszej karty,
- uszkodzenia powstałe w wyniku przepięć w instalacji elektrycznej przy równoczesnym braku zainstalowanych zabezpieczeń w postaci warystorów lub innych ograniczników przepięć.
5. Gwarancja nie obejmuje wskaźników świetlnych, materiałów eksploatacyjnych i części z gumy.
6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
7. Karta gwarancyjna jest ważna dla produktów sprzedawanych przez Wilo Polska Sp. z o.o. zainstalowanych na terenie RP i obowiązuje wraz z dowodem zakupu. W przypadku reklamacji należy przedstawić zarówno dowód zakupu, jak i kartę gwarancyjną.
8. Usługi dodatkowe:
- dodatkowa płatna gwarancja na okres 36 miesięcy od daty zakupu,
- umowy serwisowe na przeglądy, konserwacje, wymiany urządzeń, montaże.
Przejdź do strony głównej