WARUNKI GWARANCJI:
1. WERIT Polska Sp. z o.o. udziela wieloletniej gwarancji na bezawaryjną pracę urządzeń według specyfikacji poniżej:
Nazwa produktu | Okres gwarancji |
JOMOTech - zabudowa lekka | 10 lat |
JOMOTech - zabudowa ciężka | 10 lat |
JOMOTech - płyty przyciskowe elektroniczne i czujniki | 2 lata |
JOMOTech - płyty przyciskowe | 2 lata |
JOMORIT - spłuczki natynkowe | 2 lata |
Pozostałe wyroby w tym uszczelki/zawory/ceramika/deski sedesowe do wszystkich zawartych elementów w cenniku | 2 lata |
2. Gwarancją objęte są wady produktu powstałe podczas użytkowania w okresie gwarancji i wynikają z przyczyn tkwiących w produkcie.
3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia i wady produktu powstałe wskutek nieprawidłowego montażu - niezgodnego z instrukcją załączoną do produktu, używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, konserwacji produktu niezgodnie z zaleceniami producenta, samodzielnych ingerencji w produkt, jak również powstałe wskutek zanieczyszczenia i jakości wody lub przewodów sieci wodociągowej.
4. Gwarant zobowiązuje się rozpoznać każde zgłoszenie reklamacyjne, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Kupującego, przy czym za dzień zgłoszenia reklamacji przyjmuje się dzień jej doręczenia Gwarantowi.
5. Kupujący powinien umożliwić Gwarantowi dokonanie oględzin produktu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Kupującego - jeżeli produkt ten został zainstalowany na stałe.
6. Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują w momencie przedłożenia faktury lub innego dowodu zakupu.
7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową sprzedaży.
8. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
AUTORYZOWANY SERWIS PRODUKTÓW JOMO.
W celu zapewnienia Państwu pełnego bezpieczeństwa jak i radości z użytkowania produktów spółki WERIT Polska Sp. z o.o. informujemy iż posiadamy autoryzowane punkty serwisowe w całej Polsce. W przypadku konieczności kontaktu z autoryzowanym serwisem WERIT Polska prosimy o kontakt z biurem pod numerem telefonu +48 (0) 71 3362595.
Szczegółowe informacje techniczne jak i bezpłatne doradztwo techniczne uzyskają Państwo kontaktując się:
WERIT Polska Sp z o. o. ul Zachodnia 2; 55-330 Błonie
Tel. + 48 71 336 25 95, fax. + 48 71 333 65 00, e-mail:serwis@werit.pl