Gwarancja firmy Rubinetteria Paffoni SpA obejmuje:
- chromowane baterie łazienkowe oraz kuchenne 5 lat,
- elementy termostatyczne, rączki natrysku, sita dysz natryskowych, kolumny prysznicowe, sztyce natryskowe oraz pozostałe wykończenia kolorystyczne (inne niż chromowane) 2 lata od daty zakupu.
Gwarancja nie jest odnawialna.
Gwarancja obejmuje jedynie uszkodzenia, które powstały na skutek normalnych warunków użytkowania produktu.
Gwarancja obejmuje:
- wady odlewu lub porowatości,
- wady chromowania,
- wady głowicy,
- wady produkcyjne, uznane przez nasze biuro techniczne.
Aby zachować jakość wykończenia, czyszczenie wszystkich powierzchni ( chromowanych, pozłacanych, kolorowych bądź z tworzywa sztucznego ) winno odbywać się przy pomocy miękkiej szmatki zwilżonej wodą i mydłem. Zabrania się stosowania agresywnych środków czyszczących, kwaśnych, ściernych lub żrących.
Gwarancja nie obowiązuje w przypadkach:
1. Uszkodzenia chromowanej bądź kolorowej powierzchni baterii w wyniku stosowania agresywnych środków czyszczących, środków zawierających kwasy lub ściernych.
2. Wad, takich jak zarysowania lub wgniecenia, gdy owe przypadki nie zostały stwierdzone lub zgłoszone przed instalacją produktu.
3. Przypadkowych wgnieceń spowodowanych przez zaniedbane lub umyślne działanie w trakcie użytkowania.
4. Niewystarczającej pielęgnacji i konserwacji ( np. zanieczyszczenie filtrów wody ).
5. Nieprawidłowości w działaniu produktu powodowanych przez złą jakość wody ( np. wapień, rdza, woda niezdatna do picia ze względu na obecność ciał obcych, etc. ).
6. Używania nieoryginalnych części zamiennych.
7. Korzystania z baterii przy ciśnieniu wyższym niż 5 barów.
8. Ekspozycji produktu na bardzo wysokie ( +80 stopni C ) lub niskie ( poniżej 0 stopni C ) temperatury.
9. Napraw, konserwacji lub przeróbki zakupionych wyrobów przez osoby do tego nieupoważnione przez firmę Paffoni.
10. Wyłamania lub prób usuwania głowicy.
11. Montażu produktu niezgodnie z załączoną instrukcją, powodującego uszkodzenia baterii lub użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem.
12. Zaniedbań w trakcie eksploatacji w łazience bądź w domu.
13. W każdym innym przypadku nieprzestrzegania instrukcji montażu, obsługi i konserwacji zawartych w zestawie.
14. Naturalnego wyeksploatowania produktu.
W przypadku wystąpienia wadliwego produktu objętego gwarancją, firma Rubinetteria Paffoni Spa, po własnej analizie, zobowiązuje się do wymiany bądź naprawy produktu lub jego części, lub zwrotu kosztów zakupu produktu w przypadku niemożności wymiany. W każdym przypadku, przyjęcie wszelkich rekompensat i odszkodowań lub odszkodowań za szkody bezpośrednie i/lub pośrednie, przypadkowe bądź wtórne zniszczenia, które mogły powstać na skutek wad i/lub niezgodności produktu; winny być interpretowane jako jednoznaczne wycofanie się klienta z umowy kupna, w zakresie dozwolonym przez prawo.
Aby gwarancja była ważna należy skontaktować się bezpośrednio z dostawcą ( hydraulik, sprzedawca lub hurtownik ), okazując kartę gwarancyjną, znajdującą się w pudełku każdego produktu, należycie wypełnioną przez sprzedawcę z datą zakupu, bądź okazaniu innego dokumentu potwierdzającego datę zakupu; w takim przypadku, aby gwarancję można było uznać za ważną, użytkownik musi udowodnić, że produkt został wyprodukowany przez firmę Rubinetteria Paffoni Spa.
Przejdź do strony głównej