wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Warunki gwarancji Omnigena (pompy)
Kontakt
  • TOMSAN
    Korytów A, ul. Dębowa 4c
    96-300 Żyrardów
    NIP: 838-160-94-74
  • E-mail:tomsan@tomsan.pl
  • Telefon501-380-668
    46-854-15-40
    46-811-41-05
  • Fax46 811-41-06
  • Gadu Gadu6474776
  • Godziny działania sklepupn-pt 9-18
Dodatkowe opcje przeglądania
Certyfikat Rzetelny Przedsiębiorca
alt
alt

Warunki gwarancji Omnigena (pompy)

1. Gwarancji udziela się na 24 miesiące od daty zakupu jeżeli zakupiony produkt nie służy do użytku w prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku zakupu na użytek prowadzonej działalności gospodarczej gwarancji udziela się na 12 miesięcy. Karta z datą sprzedaży i wpisanym numerem produkcyjnym pompy powinna być potwierdzona przez punkt sprzedaży pieczątką i podpisem sprzedawcy.

2. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

3. Naprawa zostanie wykonana na warunkach zgodnych z aktualnymi przepisami o gwarancji, obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej.

4. Zakres usług gwarancyjnych obejmuje usuwanie wad materiałowych lub innych wad powstałych z winy producenta.

5. Wymiana sprzętu na inny lub zwrot gotówki może mieć miejsce w przypadku, gdy sklep, w którym nastąpił zakup, wyrazi na to zgodę oraz gdy:
  1. urządzenie nie nosi śladów użytkowania i fakt ten jest potwierdzony przez gwaranta,
  2. naprawa gwarancyjna nie jest możliwa w terminie ustawowym,

6. W okresie gwarancji nie wolno dokonywać żadnych zmian w konstrukcji urządzenia (dotyczy to także skracania przewodu przyłączeniowego) bez uzgodnień z gwarantem.

7. W okresie gwarancji nie wolno rozmontowywać urządzenia poza czynności wynikające z instrukcji obsługi.

8. Niedotrzymanie warunku z punktu 6 i 7 powoduje unieważnienie gwarancji.

9. Poza warunkami gwarancji, kupującemu nie przysługują żadne odszkodowania.

10. Urządzenie musi być dostarczone do serwisu wraz z:
  1. szczegółowym opisem problemu technicznego,
  2. kartą gwarancyjną,
  3. ważnym dowodem zakupu.
W każdym przypadku użytkownik zobowiązany jest wymontować urządzenie ze studni lub miejsc trudno dostępnych. Produkt musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym.

11. W przypadku wysyłki pomp do naprawy przez użytkownika, użytkownik uzyska od gwaranta telefoniczną instrukcję o sposobie przesyłki i firmie przewozowej, z którą gwarant ma podpisaną umowę przewozu. Informacja ta jest również dostępna na stronie producenta www.omnigena.pl
W przypadku skorzystania ze wskazanej firmy przewozowej koszty przesyłki zostaną rozliczone między gwarantem a przewoźnikiem. Wysyłający zobowiązany jest opróżnić dokładnie pompę z resztek wody. Przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie, urządzenie należy zabezpieczyć wypełniając szczelnie paczkę np. gazetami, folią, styropianem. Dodatkowo na kartonie trzeba umieścić informacje "góra-dół" i napisać "UWAGA SZKŁO".
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl