Warunki gwarancji Massi - wanny
WARUNKI GWARANCJI MASSI - WANNY
Firma MASSI Sp z o o importer gwarantuję dobrą jakość oferowanych produktów , na które zostaje wystawiona niniejsza gwarancja.
1. Importer udziela 5 letniej gwarancji na wyroby akrylowe licząc od dnia zakupu
przez użytkownika.
2. W ramach gwarancji zostaną usunięte wszystkie wady powstałe w wyniku błędów produkcyjnych.
3. Gwarancja obejmuje: barwę akrylu, pojawienie się rozwarstwień oraz innych wad jakościowych na powierzchni akrylu.
4. Wannę przed zamontowaniem należy sprawdzić i w razie stwierdzenia wady produkt nie powinien być montowany.
5. Gwarancja nie obejmuje: a) uszkodzeń mechanicznych, b) uszkodzeń powstałych
w skutek niewłaściwej konserwacji c) uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego montażu (Niezgodne ze sztuką budowlana lub instrukcją) d) uszkodzenia powstałe
w wyniku osadzania kamienia z wody.
6. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna wraz z fakturą lub z paragonem.
8. Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
9. W przypadku uznania zgłoszenia za zasadne, gwarant zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu w ciągu 7 dni.
10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji kupujący ponosi ewentualne koszty dojazdu oraz roboczogodzin serwisu.
11. Reklamujący zobowiązuje się niezwłocznie na piśmie poinformować sprzedawcę o stwierdzonych wadach dokonując dokładnego opisu.
Firma MASSI Sp z o o importer gwarantuję dobrą jakość oferowanych produktów , na które zostaje wystawiona niniejsza gwarancja.
1. Importer udziela 5 letniej gwarancji na wyroby akrylowe licząc od dnia zakupu
przez użytkownika.
2. W ramach gwarancji zostaną usunięte wszystkie wady powstałe w wyniku błędów produkcyjnych.
3. Gwarancja obejmuje: barwę akrylu, pojawienie się rozwarstwień oraz innych wad jakościowych na powierzchni akrylu.
4. Wannę przed zamontowaniem należy sprawdzić i w razie stwierdzenia wady produkt nie powinien być montowany.
5. Gwarancja nie obejmuje: a) uszkodzeń mechanicznych, b) uszkodzeń powstałych
w skutek niewłaściwej konserwacji c) uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego montażu (Niezgodne ze sztuką budowlana lub instrukcją) d) uszkodzenia powstałe
w wyniku osadzania kamienia z wody.
6. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna wraz z fakturą lub z paragonem.
8. Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
9. W przypadku uznania zgłoszenia za zasadne, gwarant zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu w ciągu 7 dni.
10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji kupujący ponosi ewentualne koszty dojazdu oraz roboczogodzin serwisu.
11. Reklamujący zobowiązuje się niezwłocznie na piśmie poinformować sprzedawcę o stwierdzonych wadach dokonując dokładnego opisu.
Przejdź do strony głównej