Warunki gwarancji Massi - stelaże
WARUNKI GWARANCJI MASSI - STELAŻE PODTYNKOWE
1. MASSI udziela gwarancji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na sprawne działanie stelaża podtynkowego WC przez okres: 10 lat od daty sprzedaży stelaża podtynkowego na ramę stelaża, mechanizmy płytki przycisków i zbiornik oraz 3 lata od daty sprzedaży stelaża na pozostałe elementy.
2. Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu zestawu jest potwierdzeniem przysługującej gwarancji, a dane w nich wpisane powinny być czytelne i zawierać nazwę produktu, numer partii, datę sprzedaży i dane sprzedawcy.
3. Stelaż musi być zamontowany przez osobę kompetentną w zakresie montażu instalacji sanitarnych i przepisów Prawa Budowlanego zgodnie z Instrukcją montażowo-serwisową, a fakt ukończenia instalacji osoba ta potwierdza pieczęcią i podpisem w rubryce Instalator w dalszej części Karty Gwarancyjnej.
4. Gwarancja nie obejmuje produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
a) wadliwego montażu stelaża lub niezgodnego z instrukcją montażowo-serwisową,
bądź Prawem Budowlanym;
b) użytkowania niezgodnego z instrukcją montażowo-serwisową oraz warunkami użytkowania;
c) uszkodzenia produktu powstałego na skutek niewłaściwego magazynowania, transportu lub konserwacji wyrobu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
d) uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanymi siłami i czynnikami zewnętrznymi;
e) uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
f) napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione i bez konsultacji z producentem;
g) dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolną przeróbką;
h) działania siły wyższej (pożar, powódź itp.);
i) używania nieoryginalnych części zamiennych bądź stosowania materiałów eksploatacyjnych nie przeznaczonych do używania z danym produktem;
j) zasilanie stelaża podtynkowego z instalacji wodociągowej, w której woda lub sama instalacja nie spełnia norm wymaganych dla budynków mieszkalnych;
k) działania mrozu na skutek nie opróżnienia urządzenia w okresie występowania temperatur ujemnych bądź użytkowania produktu w temperaturach ujemnych;
l) uszkodzeń powstałych na skutek stosowania agresywnych (żrących/ściernych) środków czyszczących.
5. Naprawa gwarancyjna obejmuje wyłącznie wady powstałe z winy producenta.
6. Reklamacja powinna być zgłoszona w miejscu dokonania zakupu.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie przez reklamującego wymienionych wyżej dokumentów (patrz punkt 2.). Gwarant zobowiązuje się rozpatrzyć każde zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia reklamacji (e-mail, list).
8. Koszty weryfikacji nieuzasadnionego zgłoszenia obciążają reklamującego.
9. Prawa wynikające z powyższej gwarancji będą uznane po konsultacji z producentem.
1. MASSI udziela gwarancji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na sprawne działanie stelaża podtynkowego WC przez okres: 10 lat od daty sprzedaży stelaża podtynkowego na ramę stelaża, mechanizmy płytki przycisków i zbiornik oraz 3 lata od daty sprzedaży stelaża na pozostałe elementy.
2. Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu zestawu jest potwierdzeniem przysługującej gwarancji, a dane w nich wpisane powinny być czytelne i zawierać nazwę produktu, numer partii, datę sprzedaży i dane sprzedawcy.
3. Stelaż musi być zamontowany przez osobę kompetentną w zakresie montażu instalacji sanitarnych i przepisów Prawa Budowlanego zgodnie z Instrukcją montażowo-serwisową, a fakt ukończenia instalacji osoba ta potwierdza pieczęcią i podpisem w rubryce Instalator w dalszej części Karty Gwarancyjnej.
4. Gwarancja nie obejmuje produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
a) wadliwego montażu stelaża lub niezgodnego z instrukcją montażowo-serwisową,
bądź Prawem Budowlanym;
b) użytkowania niezgodnego z instrukcją montażowo-serwisową oraz warunkami użytkowania;
c) uszkodzenia produktu powstałego na skutek niewłaściwego magazynowania, transportu lub konserwacji wyrobu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
d) uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanymi siłami i czynnikami zewnętrznymi;
e) uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
f) napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione i bez konsultacji z producentem;
g) dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolną przeróbką;
h) działania siły wyższej (pożar, powódź itp.);
i) używania nieoryginalnych części zamiennych bądź stosowania materiałów eksploatacyjnych nie przeznaczonych do używania z danym produktem;
j) zasilanie stelaża podtynkowego z instalacji wodociągowej, w której woda lub sama instalacja nie spełnia norm wymaganych dla budynków mieszkalnych;
k) działania mrozu na skutek nie opróżnienia urządzenia w okresie występowania temperatur ujemnych bądź użytkowania produktu w temperaturach ujemnych;
l) uszkodzeń powstałych na skutek stosowania agresywnych (żrących/ściernych) środków czyszczących.
5. Naprawa gwarancyjna obejmuje wyłącznie wady powstałe z winy producenta.
6. Reklamacja powinna być zgłoszona w miejscu dokonania zakupu.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie przez reklamującego wymienionych wyżej dokumentów (patrz punkt 2.). Gwarant zobowiązuje się rozpatrzyć każde zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia reklamacji (e-mail, list).
8. Koszty weryfikacji nieuzasadnionego zgłoszenia obciążają reklamującego.
9. Prawa wynikające z powyższej gwarancji będą uznane po konsultacji z producentem.
Przejdź do strony głównej