WARUNKI GWARANCJI MASSI - KABINY I DRZWI PRYSZNICOWE
Dla kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i ścianek oraz parawanów nawannowych producent udziela 5 - letniej gwarancji licząc od daty zakupu przez użytkownika.
W ramach uprawnień gwarancyjnych usunięte zostaną wszystkie wady jednoznacznie wynikające z błędów produkcyjnych lub niedoskonałości materiału. Wymienione wadliwe części przechodzą na własność producenta.
Gwarancja obejmuje w szczególności: • części ulegające zużyciu (np. ruchome uszczelki, elementy ślizgowe itp.) nie są objęte gwarancją. Części, które zgodnie z instrukcją eksploatacji muszą być poddawane konserwacji, są objęte gwarancją tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane,
• trwałość szkła hartowanego – gdy przedwczesne zużycie nie jest spowodowane nieprawidłowym montażem lub użytkowaniem,
• trwałość elementów metalowych, plastikowych, uchwytów, łączników – gdy przedwczesne zużycie nie jest spowodowane nieprawidłowym montażem lub użytkowaniem,
• trwałość powłok lakierniczych i galwanicznych – bez uszkodzeń mechanicznych.
W każdym przypadku gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają: • wady i uszkodzenia powstałe z winy użytkownika,
• uszkodzenia mechaniczne,
• wady wynikłe na skutek montażu niezgodnego z załączoną do produktu instrukcją,
• wady wynikłe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
• uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia,
• ingerencje lub zmiany konstrukcyjne dokonane na produktach przez osoby nieupoważnione przez MASSI sp z o.o.
• produkty z wystaw ekspozycyjnych.
Gwarant –
MASSI sp z o.o. Białuty 33B, 05-870 BiałutyZłożenie reklamacji: • podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dla klienta podpisana karta gwarancyjna wraz
z dowodem zakupu (paragon, rachunek, faktura),
• roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać w miejscu zakupu lub bezpośrednio u producenta,
• producent ma obowiązek ustosunkowania się do żądania klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie 14 dni
od daty zgłoszenia reklamacji do producenta. Okres gwarancyjny zostanie wydłużony o czas upływający między dniem
zgłoszenia a dniem wykonania naprawy. W przypadku wymiany towaru na nowy, okres gwarancyjny liczony jest od początku.
Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej
Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego
wynikających z niezgodności towaru z umową.
Okres pogwarancyjny: Po upływie okresu gwarancyjnego polecamy korzystanie z usług Autoryzowanych Zakładów Serwisowych.
Naprawy pogwarancyjne są odpłatne.
Zalecenia eksploatacyjne: • myć używając wody, miękkiej szmatki i delikatnych płynnych środków myjących,
• myć okresowo używając środków odkamieniających,
• nie używać do mycia ziarnistych środków myjących oraz rozpuszczalników organicznych typu aceton, benzyna, fenol,
• unikać dodatkowych, nadmiernych obciążeń nie związanych z prawidłową eksploatacją.
• do czyszczenia uzywać tylko ciepłej wody z mydłem i wilgotnej szmatki albo gabki o regularnych kształtach.