WARUNKI GWARANCJI MASSI - CERAMIKA
Importer udziela następujących gwarancji, które są liczone od dnia zakupu przez użytkownika:
• dla wyrobów ceramicznych 60 miesięcy (5 lat) – dotyczy szkliwa na ceramice
• dla nieceramicznych elementów w kompaktach, miskach WC i spłuczkach oraz pozostałych towarów 24 miesiące (2 lata)- deski sedesowe, mechanizmy spłukujące
• w ramach gwarancji usunięte zostaną wszystkie wady j wynikające z błędów produkcyjnych lub niedoskonałości materiału. Wymienione wadliwe części przechodzą na własność importera
Wyrób przed montażem powinien być sprawdzony, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad nie powinien być montowany.
GWARANCJA OBEJMUJE:
• dla wyrobów ceramicznych: zachowanie i powtarzalność barwy szkliwa, wymiarów w granicach
tolerancji określonych normami oraz nie występowanie powierzchniowego pękania szkliwa,
• dla elementów nieceramicznych (np. deski sedesowe oraz armatura w spłuczkach)gwarancja
dotyczy trwałości części mechanicznych oraz gumowych uszczelniających – gdy przedwczesne
zużycie nie jest spowodowane nieprawidłowym montażem lub wadliwą eksploatacją.
W każdym przypadku gwarancji nie podlegają:
• Uszkodzenia mechaniczne,
Wady i szkody wynikłe na skutek niewłaściwego zainstalowania wyrobu
(niezgodne z instrukcją lub sztuką budowlaną),
• Przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym montażem
• Uszkodzenia powstałe w związku z nie zastosowaniem się nabywcy do zaleceń
eksploatacyjnych importera
• Uszkodzenia na skutek osadzania się kamienia z wody, niewłaściwej pielęgnacji produktów,
• Ingerencje lub zmiany konstrukcyjne dokonane na produktach przez osoby nieupoważnione
przez firmę Massi
• Mikro pęknięcia „włoskowate” powstające podczas wypalania ceramiki wewnątrz produktu
Złożenie reklamacji:
• Podstawą do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dla klienta podpisana karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon, rachunek, faktura),
• Roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać w miejscu zakupu lub przez infolinię lub poprzez wiadomość e-mail na adres biuro@massi.pl
• Importer ma obowiązek ustosunkowania się do żądania klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji do importera. Okres gwarancyjny zostanie wydłużony o czas upływający między dniem zgłoszenia a dniem wykonania naprawy.
W przypadku wymiany towaru na nowy, okres gwarancyjny liczony jest od początku. Gwarancja obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
• Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
• Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie do importera wadliwego towaru na własny koszt
Okres pogwarancyjny:
• Po upływie okresu gwarancyjnego polecamy korzystanie z usług naszych serwisantów
• Naprawy pogwarancyjne są odpłatne
Zalecenie Eksploatacyjne:
• Myć okresowo używając środków odkamieniających,
• Myć używając wody, miękkiej szmatki i delikatnych płynnych środków myjących
• Nie używać do mycia ziarnistych środków myjących oraz rozpuszczalników organicznych typu aceton, benzyna, fenol, unikać dodatkowych, nadmiernych obciążeń nie związanych z prawidłową eksploatacją
Przejdź do strony głównej