Warunki gwarancji Massi - armatura
Warunki gwarancji Massi - armatura
Firma MASSI Sp zoo importer baterii łazienkowych i kuchennych gwarantuję
dobrą jakość oferowanych produktów
1. Firma Massi sp z o o udziela 2-letniej gwarancji na bezawaryjnej pracy korpusu baterii
i rocznej na bezawaryjną pracę głowicy.
2. Termin ważności gwarancji zobligowany jest terminem zakupu wpisanym w niniejszej
gwarancji w odpowiedniej rubryce.
3. Termin gwarancji na głowice i korpus kończy się od daty zakupu.
4. Gwarant przejmuję odpowiedzialność za wady ukryte i jawne , które ujawnia się w okresie
gwarancyjnym , a wynikające z przyczyn tkwiących w urządzeniu. Koszty weryfikacji
nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego obciążają klienta.
5. Gwarancja nie są objęte automaty przełączające i zamykające odpływ wody oraz węże
prysznicowe i słuchawki jako wyposażenie dodatkowe, których żywotność zależy od
sposoby użytkowania.
6. Gwarancja nie obejmuje urządzeń sprzedawanych po obniżonej cenie bądź poza wyborem.
7. Gwarant zobowiązuje się w przypadku przyjęcia reklamacji i jej uznania,przemiennie:
- wymienić urządzenie na wolne od wad
- wymienić wadliwe części produktu
- obniżyć cenę produktu
8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego
użytkowania, konserwacji, montażu. Gwarant nie ponosi także odpowiedzialności za zmiany
powierzchni urządzeń powstałe w związku z jakością dostarczonej klientom wody, z zanie-
czyszczeń przewodów sieci wodociągowej oraz złej konserwacji. Gwarant nie ponosi odpo-
wiedzialności za zużycie części ścierających się i zużywających się w trakcie normalnej
eksploatacji .
9. Montaż armatury musi być przeprowadzony przez osobę posiadającą odpowiednie
uprawnienia hydrauliczne.
10. Zgłoszenie reklamacji powinno być niezwłocznie zgłoszone po stwierdzeniu wady
bezpośrednio do serwisu lub pod numerem infolinii
11. Klient jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt do punktu serwisowego.
12. Gwarant rozpozna każde podlegające załatwieniu zgłoszenie w terminie 14 dni od
daty dostarczenia reklamowanego towaru do punktu serwisowego. W przypadku przepro-
wadzenia dodatkowych badań technicznych lub z przyczyn niezależnych od gwaranta,
gwarant zastrzega sobie prawo przedłużenia określonego terminu,
13. Karta gwarancyjna bez daty, pieczątki sprzedawcy i dowodu zakupu jest nieważna.
14. Importer nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek montażu przez osobę
niebędącą na liście firm hydraulicznych polecanych przez Massi. Więcej informacji pod
numerem telefonu ) 0 801 007 376
Firma MASSI Sp zoo importer baterii łazienkowych i kuchennych gwarantuję
dobrą jakość oferowanych produktów
1. Firma Massi sp z o o udziela 2-letniej gwarancji na bezawaryjnej pracy korpusu baterii
i rocznej na bezawaryjną pracę głowicy.
2. Termin ważności gwarancji zobligowany jest terminem zakupu wpisanym w niniejszej
gwarancji w odpowiedniej rubryce.
3. Termin gwarancji na głowice i korpus kończy się od daty zakupu.
4. Gwarant przejmuję odpowiedzialność za wady ukryte i jawne , które ujawnia się w okresie
gwarancyjnym , a wynikające z przyczyn tkwiących w urządzeniu. Koszty weryfikacji
nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego obciążają klienta.
5. Gwarancja nie są objęte automaty przełączające i zamykające odpływ wody oraz węże
prysznicowe i słuchawki jako wyposażenie dodatkowe, których żywotność zależy od
sposoby użytkowania.
6. Gwarancja nie obejmuje urządzeń sprzedawanych po obniżonej cenie bądź poza wyborem.
7. Gwarant zobowiązuje się w przypadku przyjęcia reklamacji i jej uznania,przemiennie:
- wymienić urządzenie na wolne od wad
- wymienić wadliwe części produktu
- obniżyć cenę produktu
8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego
użytkowania, konserwacji, montażu. Gwarant nie ponosi także odpowiedzialności za zmiany
powierzchni urządzeń powstałe w związku z jakością dostarczonej klientom wody, z zanie-
czyszczeń przewodów sieci wodociągowej oraz złej konserwacji. Gwarant nie ponosi odpo-
wiedzialności za zużycie części ścierających się i zużywających się w trakcie normalnej
eksploatacji .
9. Montaż armatury musi być przeprowadzony przez osobę posiadającą odpowiednie
uprawnienia hydrauliczne.
10. Zgłoszenie reklamacji powinno być niezwłocznie zgłoszone po stwierdzeniu wady
bezpośrednio do serwisu lub pod numerem infolinii
11. Klient jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt do punktu serwisowego.
12. Gwarant rozpozna każde podlegające załatwieniu zgłoszenie w terminie 14 dni od
daty dostarczenia reklamowanego towaru do punktu serwisowego. W przypadku przepro-
wadzenia dodatkowych badań technicznych lub z przyczyn niezależnych od gwaranta,
gwarant zastrzega sobie prawo przedłużenia określonego terminu,
13. Karta gwarancyjna bez daty, pieczątki sprzedawcy i dowodu zakupu jest nieważna.
14. Importer nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek montażu przez osobę
niebędącą na liście firm hydraulicznych polecanych przez Massi. Więcej informacji pod
numerem telefonu ) 0 801 007 376
Przejdź do strony głównej