Warunki gwarancji Hansa
1. INFORMACJE OGÓLNE / DEKLARACJA GWARANCJI
1.1. Produkty wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez spółkę "Hansa Polska" Sp. z o.o. z
siedzibą w Baranowie k/Poznania przy ul. Szamotulskiej 67, zwaną dalej HANSA, są wyrobami
najwyższej jakości wyprodukowanymi przy użyciu specjalistycznej techniki z wykorzystaniem
najlepszych surowców. Certyfikat DIN EN ISO 9001 gwarantuje najwyższą jakość produktu
końcowego.
1.2. Produkty firmy HANSA spełniają wymagania aktualnych norm europejskich oraz otrzymały
dopuszczenia Państwowego Zakładu Higieny.
1.3. Gwarantujemy, że nasze wyroby dostarczone bez żadnych usterek, przy prawidłowym
użytkowaniu i obsłudze zgodnie z dostarczonymi instrukcjami technicznymi będą funkcjonowały
niezawodnie.
2. ZASADY GWARANCJI
2.1.Firma HANSA udziela 5-letniej gwarancji na wprowadzone przez nią do obrotu i eksploatowane
na terenie Polski produkty. Wyłączeniu z 5-letniej gwarancji podlegają: elektroniczne moduły
sterujące, zawory magnetyczne, czujniki temperatury, uszczelnienia wylewek obrotowych,
perlatory, przełączniki ciśnieniowe, powierzchnie kolorowe, których trwałość zależy od
użytkowania i pielęgnacji, oraz węże, drążki, słuchawki, dysze i głowice natryskowe, termostaty i
akcesoria, które objęte są 2-letnim okresem gwarancji.
2.2.Firma HANSA udziela 2-letniej gwarancji na wszystkie wprowadzone przez nią do obrotu i
eksploatowane na terenie Polski produkty KWC.
2.3.Roszczeń z tytułu gwarancji można dochodzić tylko w przypadku przedłożenia rachunku z
czytelną datą zakupu wraz z kompletnie wypełnioną przez sprzedawcę kartą gwarancyjną na
druku HANSA.
2.4.Objęte gwarancją usterki należy niezwłocznie nie później niż w terminie7 dni po ich stwierdzeniu
zgłosić pisemnie ze wskazaniem rodzaju usterki do punktu sprzedaży.
2.5.Firma HANSA ustosunkuje się do żądania zawartego w zgłoszeniu gwarancyjnym w terminie 14
dni od dnia faktycznego otrzymania kompletnego pisemnego zgłoszenia.
2.6.Na Kupującym spoczywa obowiązek dostarczenia przedmiotu gwarancji dotkniętego usterką do
punktu sprzedaży lub bezpośrednio do firmy HANSA, jeżeli zgodnie z decyzją firmy HANSA do
rozstrzygnięcia zasadności zgłoszenia reklamacyjnego lub jego realizacji będzie to konieczne. W
przeciwnym wypadku czynności gwarancyjne zostaną podjęte w miejscu montażu przedmiotu
gwarancji przez autoryzowany punkt serwisowy.
2.7.Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu.
2.8.Okres gwarancji nie ulega ani wznowieniu ani przedłużeniu wskutek naprawy lub dostawy części
zamiennych.
2.9.Klient zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami gwarancji przed zakupem i przestrzegania
ich.
3. ŚWIADCZENIA GWARANCYJNE
3.1.Usterki uznane przez „Hansa Polska” Sp. z o.o. Za objęte obowiązkiem gwarancyjnym zostaną
usunięte poprzez wymianę wadliwych części lub wymianę kompletnego wyrobu na wolny od
wad, w terminie 14 dni od daty zgodnego z pkt. 2.4 niniejszej gwarancji poinformowania
klienta/punktu sprzedaży, o stanowisku gwaranta co do przedłożonego zgłoszenia
gwarancyjnego. W przypadku konieczności zaimportowania danego produktu termin ten ulega
odpowiedniemu przedłużeniu. Firma HANSA rezerwuje sobie prawo do decyzji o sposobie
usunięcia usterki.
3.2.W przypadku objętej gwarancją wymiany całego lub części przedmiotu gwarancji, wadliwy wyrób
podlega zwrotowi w firmie HANSA.
3.3.W razie nieuzasadnionego zgłoszenia usterki towaru koszty z tym związane ponosi kupujący.
3.4.Świadczenia z tytułu gwarancji nie dotyczą:
a. uszkodzeń powierzchni baterii, która została podłączona di instalacji. UWAGA: wymianie
podlegają tylko te baterie, które nie zostały podłączone do instalacji tzn, nie mają śladów
instalacji i użytkowania.
b. uszkodzeń umyślnych lub powstałych wskutek niedbalstwa czy niewłaściwego
stosowania, błędnego montażu, nieprzestrzegania zasad konserwacji produktów,
niewłaściwego obchodzenia się z produktem, wadliwej konstrukcji budynku,
oddziaływania chemicznego, elektrochemicznego i elektrycznego.
c. uszkodzeń spowodowanych zabrudzeniami lub osadami wapiennymi na sitkach,
perlatorach i w prysznicach oraz w automatycznych przełącznikach baterii wannowych.
d. uszkodzeń spowodowanych przez zanieczyszczenie wody lub przewodów sieci
wodociągowej.
3.5.Roszczenie z tytułu gwarancji wygasa, jeżeli naprawa została przeprowadzona przez osoby
nieupoważnione lub zastosowano części obcego pochodzenia.
3.6.Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
- konsumenta wobec sprzedawcy wynikających z niezgodnością towaru z umową.
Przejdź do strony głównej