Warunki gwarancji Frescor
Warunki gwarancji Frescor
- Niniejszym informujemy, że wszystkie produkty Frescor są objęte gwarancją przez okres 24 m-cy od daty ich zakupu. Gwarancją objęte są wszystkie wady fabryczne.
- Nie podlegają gwarancji roszczenia w przypadku:
- uszkodzeń mechanicznych tj. uderzenia, obicia, zarysowania powstałe z winy użytkownika,
- nieprzestrzegania zasad montażu, obsługi, eksploatacji i konserwacji zawartych w instru kejach,
- uszkodzeń powłok galwanicznych wynikłych z niedostosowania się do instrukcji pielęgnacji
- dokonaniu napraw lub przeróbek przez osoby nieupoważnione,
- następstw naturalnego zużywania się elementów podczas normalnej eksploatacji
- W przypadku wystąpienia wad produktu, produkt należy dostarczyć sprzedawcy wraz dowodem zakupu (faktura). Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu.
Przejdź do strony głównej