1. Okres gwarancji:
Serie: VIGO, LUVIO, MAYO - 10 lat gwarancji na wszystkie elementy baterii
Serie: SIMI, CARI, AMET ,VERO, LUMI, AVEDO, MILLE, MILLE WHITE, MILLE BLACK, ELIO, CROMO - 7 lat gwarancji na wszystkie elementy baterii
WĘŻYKI PRZYŁĄCZENIOWE W BATERIACH UMYWALKOWYCH - 2 lata gwarancji
2. Warunki gwarancji:
2.1 Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania warunków gwarancji, instrukcji montażu i eksploatacji oraz zasad użytkowania (zawartych w punkcie 4 niniejszej Karty gwarancyjnej).
2.2 Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta daty zakupu Produktu (np. na podstawie paragonu lub faktury).
2.3 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady wynikłe z zastosowanych przez kupującego materiałów wykorzystanych do montażu Produktu niepochodzących bezpośrednio od Producenta, które to materiały kupujący wybiera na własne ryzyko i odpowiedzialność.
2.4 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady produktów, które są dołączone do Produktu, a nie są przez Producenta wyprodukowane.
2.5 Produkt przed montażem powinien być sprawdzony. W przypadku ujawnienia się możliwych do wykrycia wad nie powinien być montowany, a wady powinny być zgłoszone zgodnie z zasadami rozpatrywania reklamacji.
2.6 Producent nie pokrywa dodatkowych kosztów związanych z wymianą Produktu, jeżeli Produkt nie został zamontowany lub eksploatowany zgodnie z instrukcją montażu i eksploatacji.
2.7 Gwarancja nie obejmuje Produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
• Wadliwego montażu Produktu lub niezgodnego z instrukcją montażu i eksploatacji bądź Prawem Budowlanym;
• Użytkowania niezgodnego z instrukcją montażu i eksploatacji;
• Uszkodzenia Produktu powstałego na skutek niewłaściwego: magazynowania, transportu lub konserwacji Produktu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
• Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi;
• Uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
• Dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolnych przeróbek;
• Używania nieoryginalnych części zamiennych;
• Oddziaływania temperatur ujemnych na produkt.
3. Zasady rozpatrywania reklamacji:
3.1 Reklamację należy zgłaszać bezpośrednio w miejscu zakupu Produktu lub w formie elektronicznej poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.cersanit.com.pl.
3.2 Reklamacje będą rozpatrywane tylko po okazaniu dowodu zakupu Produktu, przy czym w wypadku zgłoszenia elektronicznego dowód zakupu zostanie zweryfikowany przez serwisanta podczas rozpatrywania reklamacji.
3.3 Rozpatrzenie reklamacji odbędzie się w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
3.4 Wady Produktu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 21 dni od daty uznania zasadności reklamacji.
3.5 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający między dniem zgłoszenia reklamacji a dniem wykonania naprawy.
3.6 Produkt zgłoszony do reklamacji powinien spełniać podstawowe zasady higieny.
3.7 Decyzje o sposobie naprawy podejmuje autoryzowany serwisant Producenta.
3.8 Gwarancją objęte są wyłącznie wady fabryczne Produktu.
4. Zasady użytkowania niezbędne do zachowania gwarancji:
4.1 Produkt powinien być zamontowany zgodnie z dołączoną instrukcją montażu i eksploatacji.
4.2 Zalecane ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku: 0,1 – 0,5 MPa.
4.3 Zalecana temperatura ciepłej wody: max 65°C.
4.4 W przypadku konieczności wymiany wadliwych części, wymagane jest stosowanie oryginalnych części Producenta.
4.5 Poprawność działania baterii w dużej mierze zależy od jakości wody – jej twardości, nasycenia wapniem oraz zawartości zanieczyszczeń takich jak piasek, kamień kotłowy, itp. Jakość wody ma wpływ na częstotliwość przeprowadzania koniecznych konserwacji baterii przez użytkownika. Okres pomiędzy konserwacjami można wydłużyć stosując filtry siatkowe.
4.6 Produkt nie powinien być czyszczony środkami chemicznymi zawierającymi amoniak, kwas, chlor, alkohol oraz wszystkimi innymi substancjami żrącymi i ostrymi środkami czyszczącymi. Powierzchnie baterii należy czyścić wodą z dodatkiem mydła, następnie wytrzeć i wypolerować
miękką ściereczką.
5. Uwagi:
5.1 Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
5.2 W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego Klient może zostać obciążony kosztami dojazdu autoryzowanego serwisanta.
5.3 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z montażu niezgodnego z instrukcją montażu i eksploatacji oraz sztuką budowlaną.
5.4 W przypadku ujawnienia się wady fabrycznej Produktu Klient jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu ograniczenia ewentualnej szkody mogącej wynikać z wady.
5.5 Gwarancja udzielana jest na terytorium kraju, w którym dokonano zakupu.
5.6 Uprawnienia Klienta przysługujące z tytułu gwarancji: naprawa, wymiana Produktu lub obniżka ceny Produktu.
Przejdź do strony głównej