wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Warunki gwarancji Bue Water i Art Platino
Kontakt
  • TOMSAN
    Korytów A, ul. Dębowa 4c
    96-300 Żyrardów
    NIP: 838-160-94-74
  • E-mail:tomsan@tomsan.pl
  • Telefon501-380-668
    46-854-15-40
    46-811-41-05
  • Fax46 811-41-06
  • Gadu Gadu6474776
  • Godziny działania sklepupn-pt 9-18
Dodatkowe opcje przeglądania
Certyfikat Rzetelny Przedsiębiorca
alt
alt

Warunki gwarancji Bue Water i Art Platino

Warunki gwarancji:

1. Importer baterii grupy BLUE WATER (Blue Water i Art Platino) udziela 5-letniej gwarancji na szczelność baterii, sprawne działanie głowicy ceramicznej. 5-letnią gwarancją objęte są również powłoki: CHROM, SATYNA, oraz INOX. Wszystkie pozostałe powłoki objęte są gwarancją 2-letnią. Pozostałe elementy baterii w tym: wężyki przyłączeniowe, węże, wylewki prysznicowe, słuchawki prysznicowe, wylewki kuchenne, przełączniki i inne są objęte 1-roczną gwarancją. Montaż powinien być dokonany przez wykwalifikowanego instalatora.
2. Gwarancja liczona jest od daty zakupu określonej na karcie gwarancyjnej.
3. Gwarancja rozpatrywana jest wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu baterii.
4. Wady wyrobu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte na koszt gwaranta w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez gwaranta pisemnego zgłoszenia reklamacji zawierającego opis usterki.
5. Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych wadliwym montażem lub niewłaściwą eksploatacją, a także uszkodzeń mechanicznych.
6. Gwarancja nie obejmuje również usterek głowicy spowodowanych zanieczyszczeniami wody (piasek, kamień kotłowy, rdza, inne).
DLATEGO NALEŻY KONIECZNIE ZASTOSOWAĆ ZAWORY Z FILTRAMI SIATKOWYMI.
Nie spełnienie tego warunku powoduje wygaśnięcie gwarancji.
7. Gwarant zastrzega sobie prawo decyzji co do sposobu usunięcia usterki.
8. Gwarancja wygasa w przypadku dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione lub/i przy użyciu części obcego pochodzenia.
9. Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z eksploatacją produktu, takich jak np. konserwacja, czyszczenie, itp, do których dokonania użytkownik zobowiązany jest na własny koszt i we własnym zakresie. Perlatory nie podlegają gwarancji. Wężyki podłączeniowe należy wymienić po 1 roku użytkowania.
10. Klient zobowiązany jest do sprawdzania stanu powierzchni zewnętrznej baterii i kompletności wyposażenia
przy zakupie. W przypadku późniejszego zgłoszenia uszkodzeń powierzchni i braków reklamacja nie zostanie uwzględniona.
11. Gwarancja wygasa w przypadku utraty karty gwarancyjnej. Duplikatu karty gwarancyjnej nie wystawia się.
12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub usuwania uszkodzeń nie wynikających z winy producenta, użytkownik pokrywa wszelkie koszty związane z realizacją zgłoszenia.
13. Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki sprzedawcy i podpisu nabywcy jest nieważna.

Po zamontowaniu baterii należy wykręcić perlator, puścić strumień wody na około 60 sekund, a następnie wkręcić perlator z powrotem w baterię. Czynność ta pozwoli uniknąć zanieczyszczenia sitek perlatora drobinkami rdzy i kamienia kotłowego, które wytrącają się w stojącej wodzie w rurach wodociągowych, i które mogą się przedostać przez filtry siatkowe.


INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA BATERII
Bateria jest przeznaczona do pracy w warunkach domowych (wyklucza się stosowanie w zakładach pracy, barach instytucjach publicznych).
Nie stosować w pomieszczeniach, w których temperatura spada poniżej 0°C. Powierzchnie baterii czyścić czystą wodą i suszyć miękką ścierką. Nie dopuszczać do powstawania osadu z kamienia, do usuwania kamienia używać tylko wody z octem, nie stosować środków do szorowania i szczotek.
UWAGA: Powierzchnia baterii jest wrażliwa na niektóre środki czyszczące i dlatego ich stosowanie jest na wyłączną odpowiedzialność użytkownika. W bateriach z wyciąganą wylewką przełączanie strumienia wody może się odbywać po wyciągnięciu wylewki - w przeciwnym razie istnieje możliwość ułamania wylewki.
PRZED ZAMONTOWANIEM BATERII ZASTOSOWAĆ ZAWORY Z FILTRAMI SIATKOWYMI.

Dział serwisu:

ROMEXIM S.J.
Babice Nowe, ul.Ogrodnicza 7 05-082 Stare Babice
tel/fax:  22/721-13-11
e-mail: biuro@artplatino.pl


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl